“Обіср*лась на Червоній площі”: невістка Кернеса потрапила в скандал через анекдот про “бандерівця” і таким чином “поховала” репутацію свого бренду Yaro

Компанії та магазини почали відмовлятися від продажу продукції української торгової марки веганської їжі Yaro. Це сталося після того як власниця бренду Юлія Привалова відповіла анекдотом про бандерівців на коментар під своїм постом.

На інцидент зреагувала мережа кафе Idealist. Вони відмовилися продавати продукцію Привалової, передає НВ.

Користувачі Мережі повідомляють, що продукція Yaro також зникла з Rozetka, Silpo та сервісів доставки Glovo і Rocket. Але ці компанії не оголошували про відмову офіційно.

Громадський та політичний діяч Сергій Стерненко відмітив на своїй сторінці, що «список ще поповниться».

На думку Привалової, її просто втягують в скандал через вирваний з контексту жарт, хоча пост вона видалила, а сторінку закрила від сторонніх до 18 жовтня. Але після бойкотування продукції Yaro, Юлія вирішила вибачитися на своїй сторінці в Instagram.

“Але також хочу наголосити: людину не визначають анекдоти, які вона розповідає. Людину визначає те, що вона робить, де вона живе і як вона живе. І тут ніхто не може мені закинути брак патріотизму”, – додала Юлія Привалова.

А на акаунті Yaro з’явилася заява про те, що ідея компанії від початку була українською: “Ми ніколи не мали сумнівів у тому, що хочемо робити продукт в Україні, для України, з українськими підрядниками, сировиною і т.д.”

Про те, що Юлія знищила свій бренд власними руками написала співзасновниця видавництва Creative Women Publishing Орнелла Остапенко.

От вам «рецепт» руйнування бізнесу: «Виставити фото з Червоної площі в Москві. Відповісти на негатив в коментарях анекдотом, що відверто націлений образити українців. Привернути ще більше уваги мовчанням після провокації». Нагадаємо, що Привалова вибачилася лише через тиждень після інциденту.

Серед клієнтів, які повністю відмовилися від продуктів Yaro також опинився громадський діяч Роман Сініцин. Він навіть придумав іронічний анекдот для цієї ситуації.

Народний депутат Володимир Ар’єв, який теж був споживачем компанії Привалової, прокоментував інцидент на своїй сторінці.

До обговорення цього випадку приєдналися інші користувачі Мережі. Кожен ділився своїми враженнями.

Більшість користувачів наполягають на масовому бойкотуванні.

Що далі відбуватиметься з брендом Привалової – поки не відомо. Але ситуація вийшла доволі показовою: необережні висловлювання в соцмережах вже псували репутацію ще більших брендів та блогерів.